Pokaz mody … w służbowej toalecie :)

Poznajcie moją koleżankę z pracy Emily, autorkę BathroomFashionShow.

Kto powiedział, ze musisz mieć studio i dobrą kamerę do robienia zdjęć? Wystarczy telefon i toaleta w pracy.

Strona dla wszystkich, którzy uważają ze kropki nie pasują do pasków, albo ze kolor pomarańczowy nie gryzie się z zielonym … 🙂

Emily swoim strojem, przekonuje mnie codziennie, ze moda to kwestia dystansu i zabawy swoim wizerunkiem. Na co dzień mieszka na Brooklynie, a pracuje jako analityk i strateg w agencji reklamowej na Manhattanie.

Więcej zdjęć na stronie: http://instagram.com/bathroomfashionshow

Screen Shot 2014-03-08 at 7.31.42 PM

Screen Shot 2014-03-08 at 7.32.02 PM

Screen Shot 2014-03-08 at 7.32.15 PM Screen Shot 2014-03-08 at 7.31.25 PM Screen Shot 2014-03-08 at 7.31.07 PM Screen Shot 2014-03-08 at 7.30.52 PM Screen Shot 2014-03-08 at 7.30.34 PM Screen Shot 2014-03-08 at 7.30.17 PM

11 komentarzy

  1. Podziwiam i zazdroszczę ludziom ,którzy mają własny styl i nie przejmują się opinią innych. Ja niestety wciąz szukam swojego. Powiedz koleżance ,że super są te sesje – jedną mam tylko uwagę – niech patrzy w lusterko nie w telefon, wówczas ten telefon na zdjęciach nie będzie tak się rzucał w oczy i będzie wyglądało to tak, jakby ktoś inny robił jej zdjęcie, bo często ten telefon znika w „ubraniach” i wzrok tylko zdradza gdzie jest i jaką pełni funkcję 🙂

    Polubienie

  2. Dziewczyna z fantazją 🙂 )) Ma ciekawy, nietuzinkowy styl i fajnie się zmienia, w zależności od założonego ciuszka 😉
    Z pewnością ma do siebie dystans i potrafi się znakomicie bawić 🙂 Żadna z niej „sztywniara”.
    Pokaz mody w toalecie ma jeszcze jedną cechę – ma się wrażenie, że te zdjęcia są robione dla jednej osoby, a nie dla tłumów w wielkiej sali. Naprawdę świetne!

    Polubienie

  3. Zajebista laska…a najlepsze jest to , że robię to..samo..jedynie nie publikuje..wstydze się, hehe
    no i nie widać całej sylwetki, bo nie mam na czym stanąć :)))
    super , że o niej napisałaś…już jestem jej fanką 😛

    Polubienie

  4. Wow! Świetny pomysł! Z chęcią zajrzę na bloga, bo wybrane przez Ciebie zdjęcia bardzo mnie zainteresowały. I przyznam nawet, że te niekiedy wymyślne pozy autorki wydają mi się bardziej naturalne niż „tajemniczy i romantyczny look” niejednej szafiarki:)

    Polubienie

Porozmawiajmy :)